maandag 31 augustus 2009

Een bezoekje aan het atelier van Ger, Nel en ...Ellen

Afgelopen vrijdag zijn de zusjes Ger en Nel in mijn atelier geweest.Zij hebben in 2004 ieder een pop bij mij gekocht...en bij één van de poppen was het borststuk los gelaten.
De zusjes wilden graag dat ik de pop zou repareren..en ze wilde graag mijn nieuwe atelier eens bewonderen.Onder het genot van een kopje koffie met wat lekkers, heb ik de pop gerepareerd, en konden Ger en Nel alles bekijken.Het was trouwens erg leuk om mijn poppen na vijf jaar weer eens terug te zien..de stijl van deze poppen vond ik erg mooi...de Shabby-style.De pop was makkelijk te repareren hoor.Ook kwam deze dag mijn vriendin Ellen een dagje op bezoek..zij kwam haar wollepoppeuter Kaatje opgehalen...We hebben de hele dag lekker gekeutelt...echt een drukke maar gezellige dag...meiden heel erg bedankt voor jullie bezoek aan mijn atelier.