woensdag 30 september 2009

Romantische Mary-Rose

Afgelopen vrijdag vroeg mijn oudste zoon Koen of ik zin had een dagje te gaan shoppen in Haarlem. Dat was tegen geen dovemansoren gezegd... heerlijk lekker klessbessen, winkel kijken en lekker koffie drinken. En natuurlijk naar mijn favoriete stoffenwinkeltje met geweldige romantische rozenstofjes. Eénmaal thuis, de stofjes uitgepakt en bekeken, en ik wist daar ga ik een paspopje van maken. De volgend dag heb ik een paspoplijfje getekend, de vleugeltjes heb ik van een patroontje uit het Tildaboek. Eénmaal het paspopje opgevuld en en een mooie oude kaart opgeplakt, en de romantische vleugeltjes van rozenstof mochten natuurlijk niet ontbreken...en ineens was Mary-Rose klaar. Ze staat nu te pronken in mijn huiskamer bij mijn gebloemde oude dozen en taartjes...