maandag 26 oktober 2009

Karolien heeft Isabelle geadopteerd..

Het plan was om het bestelde Pierotkindje Belle-Fleur op te halen op de beurs in Ahoy. Maar dat plannetje ging niet helemaal goed... Toen Karolien bij de kraam alles eens goed had bekeken kwam ze tot de conclusie dat ze de bestelde Belle-Fleur erg mooi vond... maar mijn nieuwste Pierotkindje Isabelle, daar was ze direkt ook helemaal verliefd op.Ja wat nu...ik stelde karolien gerust, en vertelde dat ze ook nog kon ruilen, dit was voor mij geen enkel probleem.al tijdens het maken van deze pop dacht ik al, straks vindt ze dezenog mooier dan Belle-Fleur. Dit komt ook door de zachte kleurtjes, dit past toch iets beter bij Karolien.
En met de Pierotkindjes is het ook helemaal goed gekomen, deze zijn naar Rusland gegaan.
Dus eind goed... al goed. Karolien, ik hoop dat je lang mag genieten van je nieuwe aanwinst, uiteindelijk is ze met liefde en passie speciaal voor jou ontworpen en gemaakt...