woensdag 10 maart 2010

Schattige kaarten van Marijke en een kadootje voor de 100e volger...

Marijke van Marijkecards vroeg mij een tijdje geleden of ze de foto's van mijn poppen en beren mocht gebruiken omdat ze deze zo mooi vond. Dit vond ik zo'n aardig en lief gebaar, dat ik gelijk instemde en zei dat ik het een geweldig idee vond. Ook omdat ik al een tijdje op de blog haar mooie kaartjes bewonder, en ik haar stijl erg mooi vindt. Gisteren zag ik de kaartjes...en wauw..deze zijn werkelijk zo beeldschoon en schattig. Wie liefhebber is van romantische en nostalgishe kaartjes uitgevoerd in allerlei technieken moet zeker haar blog eens bekijken
Marijke heel eg bedankt voor je lieve gebaar!
En ik ben helemaal in de gloria met mijn 100e volger op mijn blog! De 100e volger is Antonia, zij maakt zowel mooie kaartjes als mandela's, deze mandela's zijn prachtig in mooie kleuren.En omdat het nu toch een klein feestje is wil ik Antonia mijn 100e volger een kadootje geven. Zij mag een Old Granny afwasborstel uitzoeken. Wie op haar blog een kijkje wil nemen http://www.antoniacards.blogspot.com/