vrijdag 4 juni 2010

Een opgeruimd schatkamertje....

















De laatste dagen ben ik een beetje aan het opruimen geweest...ik moest wel want het werd een beetje rommelig en ik kon mijn spulletjes niet goed meer vinden.Ik heb glazen potten gekocht en daar mijn mooiste kantjes, broches en andere materiaaltjes in gedaan, en ik vindt het zo schattig staan.Ook wil ik jullie mijn fotobroches en andere oude spulletjes laten zien, naast de poppen en beren verzamel ik allerlei mooie oude spulletjes.Nu ben ik lekker klaar, en ga ik dit week-end heerlijk met mijn mannetje en kinderen naar Delft, naar het Straattheater...we gaan hier ieder jaar naar toe...het wordt mooi weer dus heerlijk genieten van het zonnnetje en het mooie leven. Volgende week zal ik jullie de foto's van dit Straattheater laten zien..
Meisies ik wens jullie een superweek-end..en lekker genieten van het zonnetje hoor!
Marijkexxx