zaterdag 22 januari 2011

Brocante speldenkussengansje...




Vandaag heerlijk de tijd gehad om aan mijn nieuwe speldenkussengansje te werken...dit keer in een lief brocant stofje met roosjes..en daar een ganzenkopje op gemaakt..ben helemaal weg van gansjes maken.
Wat kan een mens toch genieten als je een eindresultaat bekijkt..tenminste ik wel!
Dit zal zeker mijn laatste gansje niet zijn, en zeker ook mijn laatste speldenkussen niet...ben ook al met een prachtig muizenvrouwtje bezig in Beatrix Potterstijl met veel roezels en kantjes...
Maar deze zal ik volgende keer aan jullie laten zien..zo en nu lekker aan mijn theetje en lekker met mijn mannetje op de bank nestelen...heerlijk zaterdagavond...dit is opblijfavond zeiden mijn kinderen vroeger altijd...nu ik ga van mijn opblijfavond genieten, en hoop dat jullie hetzelfde doen..!

Liefs...Marijke