vrijdag 7 januari 2011

Marijke een oude taart?



Wat heb ik toch een ontzettend lieve en mooie mensen op de blog leren kennen!
Op deze grauwe trieste vrijdag is voor mij de zon gaan stralen...en ben ik zo ontzettend blij en gelukkig!
Vanmorgen is bij mij een ontzettend mooie en  lekkere taart bezorgd...op de doos stond aan...
Poppen en berenmaakster M.van Ooijen Hare Doorluchtige Hoogheid...toen ik dat las, lag ik al onder de tafel van het lachen hahahah..zo ben ik nog niet eerder genoemd...hahhha...
Snel de grote doos uitgepakt, en kijk daar zat een heerlijke taart in met veel slagroom, vruchtjes en in het midden een plaat van marsepijn met een beer erop en Marijke 50 jaar!
Snel het kaartje bekeken van wie deze kostelijke taart kwam...dit stond op het kaartje..
                  Marijke een oude taart?
                  Tuurlijk niet! Ze is nog maar 50!
                  Eet smakelijk meis......
                  Dikke knuf uit het Zeeuwse...
                  van Marianne .
Wat heerlijk dat je via het blog zoveel bijzondere en lieve mensen ontmoet, en Marianne van de Digital Bakery is zo een echt lieverd en schat, altijd maakt zij de mooiste achtergrondjes voor mij en alle andere bloggers, en nu  deze prachtige taart voor een oude taart hihihi..
Meisje vanavond ga ik de taart met mijn gezinnetje lekker opsmikkelen, en zal ik zeker aan je denken lief mens die je bent.
Voor mijn verjaardag ben ik ook zo verwend door Loesje van het blog Loesje maakt van van niets tot iets..
over de post kreeg ik een dag voor mijn verjaardag een prachtig Saartjemuts toegestuurd...compleet met kant, foto en 50 jaar erop...ik lag in een deuk toen ik het pakje had open gemaakt en ik heb natuurlijk de hele dag mijn feestmuts opgehad tijdens mijn verjaardag. Loesje je bent een echte lieverd...heel erg bedankt!
Zo zie je maar weer, het is echt nog niet zo slecht om Saartje te worden....ben omringd met lieve mensen,en voel me werkelijk de gelukkigste mens op aarde!