zondag 20 februari 2011

Even een blogpauze..

Lieve bloggirlies,

Even een klein berichtje van mij...ik wil jullie vertellen dat ik een blogpauze neem...
Omdat ik het zo ontzettend druk heb met met mijn werk... heb ik dus even geen tijd om met het bloggen bezig te zijn..helaas!Daar ik het heerlijk vindt om overal lekker te kijken naar jullie mooie creaties en superleuke verhalen..!
Mijn werk en alle drukte erom heen, nemen nu even al mijn tijd en ernergie in beslag..later zal ik jullie ook uitleggen waarom ik het zo ontzettend druk heb gehad...
Soms moet ik even mezelf concentreren en de rust nemen voor de dingen waar ik dan mee bezig ben..en met het wat rustiger aan te doen... alles valt dan beter op z'n plaats en  dan ontstaan er prachtige dingen.
Dus lieve meisies, ik kom terug hoor...maar voor nu even een korte pauze...

Alle liefs en heel veel goeds.....Marijkexxx