zondag 13 maart 2011

Met grote blijdschap delen wij mee...

                                                             
                                                                Hallo lieve blogrsisters/lezers,


Mijn afwezigheid op het blog heeft alles te maken met een heel leuk project,waaraan Nelleke alias Loesje http://www.loesjemaaktvannietstotiets.blogspot.com/ al een poosje mee bezig zijn. Jawel...wij hebben samen besloten om een boek te maken…

Een boek...waarin we niet alleen onze ontwerpen willen laten zien, maar...waar we ook vertellen hoe we het gemaakt hebben,en daardoor een groot publiek inspiratie willen geven. Met daarbij tips en leuke/gemakkelijke patroontjes,die voor iedereen te maken zijn.

Een boek waarin Nostalgie en Romantiek elkaar zullen ontmoeten,zolals de tekst van mijn blog.Maar ook: van niets tot iets maken, zoals de tekst van Nelleke`s blog.

Het bijzondere van onze samenwerking is,dat we beiden een eigen stijl hebben, die voor veel mensen te herkennen zijn,en door die twee stijlen te mixen,in een boek ,komt er een hele mooie eenheid tevoorschijn daar het zo mooi op elkaar aansluit

Tot nu toe hebben we erg hard gewerkt aan alle onderwerpen die we in het boek willen zetten. De samenwerking was behalve hard werken enorm gezellig,... eigenlijk een feestje...we hopen die sfeer van dat feestje te kunnen overbrengen in het boek, zodat een ieder daar heerlijk van kan mee kunt genieten

Er word dus nog hard gewerkt aan de voorbereidingen ..maar we houden jullie uiteraard op de hoogte.

Ja..ik ben superblij dat Nelleke met mij een boek wil maken, daar ik haar werk bijzonder mooi en ontzettend creatief vindt..en daarbij is Nelleke een heerlijk en ontzettend lief mens…dus een feest om mee samen te werken en een boek te maken.

Ook wil ik jullie alvast voorstellen aan Marie-Antoinette en dan in de vorm van een poes…ja die Marie-Antoinette inspireert talloze mensen om prachtige creaties te maken.Natuurlijk komt ook deze poes in het boek van Nelleke en mij...

Toedelssssss….Nelleke en Marijke