maandag 24 september 2012

Berenkindjes Bellandonna en Gina...en de voorbereidingen voor de poppen en beren beurs...

Lieve meisjes...

Over een tijdje is de poppen en berenbeurs in de Brabanthallen
in Den-Bosch....27 2n 28 oktober..
En ohhh...wat verheugen wij ons toch op deze heerlijke beurs.
De aanloop naar deze beurs voelt al als een feestje..we zijn volop
bezig met de voorbereidingen..
Maar voordat ik verder vertel, wil ik jullie mijn nieuwste 
berenkindjes voorstellen...

Dit zijn Belladonna en haar beertje Gina...
Gina ligt zo lekker in een oud roze doosje...ik ben helemaal
verzot op oude doosjes...dit doosje heb ik zelf een beetje
opgeleukt met wat oude spulletjes..
Ik heb Italiaanse namen gekozen voor deze beestjes,
daar ik ze in opdracht heb gemaakt voor Debora, zij 
komt uit Italie...
Ik mag hopen dat Debora deze berenkindjes mooi zal
vinden...ik moet de foto's nog doorsturen..
Hopelijk mogen deze berenkindjes het hart raken van
de Italiaanse Debora...hopelijk krijgen mijn
kindjes een fijn thuis...

Kijk kleine Gina is lekker in het mooie doosje gekropen haha..
Maar we gaan dus naar de poppen en berenbeurs in de Brabanthallen..
Mijn man David en mijn dochter Lisa gaan mee naar deze
beurs..heerlijk zo met z'n drietjes...zo vertrouwd en gezellig.
En mijn kraam zal dit jaar totaal anders zijn als voorgaande jaren..
een veel kleinere kraam en zo apart...olala..het wordt zo mooi!!
En mijn handige man zal een prachtige kraam maken voor mij,
wat ben ik toch ontzettend blij met mijn handige mannetje...
En kleine Gina bovenop het doosje..deze kleine guit is
gek op spelen..weten jullie dat een klein beertje maken minstens
net zo veel werk is als een grote beer maken..
En wellicht een stuk moeilijker, om alle onderdeeltjes te keren, dit is een
heel gepriegel hoor...

Lisa en ik zijn volop bezig om mooie dingen te bedenken en
te maken..ja dit is een feestje..
Vorig jaar was ik niet op de beurs, daar ik mijn boek aan het maken was.
Maar nu ben ik weer heerlijk op de beurs te vinden...wat fijn om
iedereen weer eens te zien..gelijk gestemde zielen..allemaal 
poppen en berenmoeders haha..


Natuurlijk hoop ik jullie mijn blogsissies te mogen ontmoeten
aan mijn kraampje...en even een praatje te maken..
Elkaar eens in het echt te zien..zo spannend!
Meisjes we hebben inspiratie en energie...
we maken prachtige dingen en genieten van het delen en
samen zijn...de aanloop naar de beurs is een feestje..
Het leven is prachtig!
Dit is een foto van Debora met Belladonna...eindelijk
na een lange reis is Belladonna bij haar nieuwe
moeder aangkomen in Italie...
Debora ik wens je heel veel plezier met Belladonna!
Liefs
Marijke