donderdag 6 september 2012

In de ban van poezen en kattenkindjes...

Meisies daar ben ik alweer zo snel!!
Ik ben namelijk helemaal in de ban van poezen
en kattenkindjes..
En ik ben werkelijk niet meer te stuiten..haha..
Dit is kleine Jessie..met zijn afgezakte broekie..
Kleine Jessie is zo aan het spelen met zijn
houten blokjes en trompetje..ja dan zakt je 
broekie af zonder dat je het weet..
Samen met zijn oude hondje Chi Chiwawa..speelt
hij zo fijn...
Het harige buikje van Jessie komt zo 
grappig uit zijn broekie haha..
En hebben jullie zijn laarsjes al gezien...
Dit zijn nieuwe laarsjes..en zo stoer met
dat zwarte leer en zwarte veters...
Als deze kleine guit je zo lief aankijkt
dan smelt je toch?
Ja meisjes ik ben helemaal in de ban, en wat is het
toch heerlijk als je zo lekker bezig bent, en je alles
kunt vergeten...de uren vliegen en toch lijkt
de tijd stil te staan...het is magisch!
Lieve mensen ik wens jullie allemaal alvast
een heel zonnig week-end..geniet er maar
lekker van...
Marijke