zaterdag 29 december 2012


Lieve blosisters,

Ik hoop dat jullie allemaal een knusse en heerlijke Kerstdagen
hebben gehad...
Hier was het erg gezellig, warm en knus...
En nu zijn de laatste dagen van het jaar aangebroken...en op de 
laatste dag van het jaar ben ik jarig...en dan is er weer een wonderschoon
jaar voorbij..!
En beginnen we met een nieuw fris jaar...en ik heb er zo'n zin in...
en ik kan jullie alvast verklappen dat er een nieuwe geboorte
zal plaats vinden in mijn leven..maar hier zal ik jullie later meer
over vertellen..

Mijn voornemen  in 2013 is om geen voornemens meer te hebben...haha..
Ik ben een gelukkig en tevreden mens...en ja hier ben ik zo dankbaar voor..!

Maar...ik heb nog wel een beetje gewerkt..ik kan het echt niet laten
hoor..mijn handen willen zo graag werken en mooie dingen maken.
En onder mijn handen is een mooi manneke geboren
Nicolas
Nicolas met zijn zwarte glanzende oogjes...
Kleine Nicolas op zijn houten paardje...
 Het kleine manneke heb ik met antiek kant bewerkt...
 Zijn armpjes en beentjes heb ik met oude touwtjes
aan zijn lijfje gemaakt..
 En een hoedje van papier gemaakt...
 Deze kleine guit in een oud doosje...
 En Nicolas heeft een pofbroekje aan...
 Zijn pootjes zijn van een stippeltjes stofje..
 Even een beetje uitrusten...ik ben moe van het paardje rijden..

 En samen met het popje van Nel Groothedde ..
 Ze houden van elkaar..
 Het lijkt wel of ze voor elkaar zijn gemaakt...
 Samen zijn ze zo'n schattig stelletje..
 Een hoedje van papier staat popje zo schattig..
 Nel ik ben nog steeds zo blij met popje...

Ik wens dat al jullie 
dromen  en  wensen
waarheid worden in 2013!