zondag 3 maart 2013

Ik wil iedereen bedanken voor jullie lieve woorden...

Aan alle lieve blogsisters,

Heel graag wil ik iedereen die een berichtje
heeft achter gelaten op mijn vorige post heel erg bedanken..
Wat een lieve en warme woorden over het delicate onderwerp
het kopieren van mijn berenkindjes..
Ik ben heel blij dat ik deze post heb gemaakt, en het heeft
me opgelucht..ik wist dat dit onderwerp veel zou los maken,
bij bepaalde mensen...
en toch heb ik de stap genomen om hetgeen me bezig hield
jullie te vertellen...

Helaas wil ik jullie vertellen weer mijn reacties te hebben
uitgezet...en daar heb ik goede redenen voor..
En het besluit om dit te doen valt me zwaar...
Maar ik wil iedereen die de laatste twee maanden lieve
woorden hebben geschreven heel hartelijk bedanken!
En ik mag hopen dat jullie toch nog wel eens
op bezoek mogen komen, en genieten van mijn
schepseltjes..en verhaaltjes.

Gisteren was een zware dag voor mij daar ik beschuldigd ben 
door enkele blogdames van na-aperij, roddelen...mezelf anders
voordoen als dat ik ben...alles naar mijn hand te willen zetten..
Daarom heb ik besloten om mijn reactie's maar weer uit te zetten, dit voor mijn
eigen gemoedsrust..
Het groepje van blogdames die een hetze tegen mij zijn begonnen
wordt steeds groter, en samen voelen ze zich sterk.
Er is zelfs gedreigd alle mailtjes van mij met een blogdame
uit dit groepje op een blog openbaar te zullen maken..
Als dit gaat gebeuren, dan zegt dit meer over deze blogdame
als over mij...en het zij zo..
Als dit openbaar gemaakt wordt, zal ik direct naar de politie gaan
en aangifte doen..

En verder wil ik jullie vertellen, dat ik verder zal gaan
met posten maken...ik heb hier nog steeds erg veel plezier in,
en laat me dit niet door niemand afnemen.

Ja er rest mij nog te zeggen, dat ik door ga met ademhalen,
met mijn hoofd omhoog, ik kijk naar de zon, en
geniet van het leven...

Liefs van jullie blogsister
Marijke