maandag 28 oktober 2013

De beurs was FEEST!!!!!

 Lieve meisjes,

Het is weer voorbij...
De beurs was gewoon een FEEST!!!
Wat heerlijk om zoveel gelijkgestemde lieve mensen te
mogen ontmoeten...
Ik was zo nerveus, maar op een gegeven moment heb ik 
een knop om weten te zetten, en heb ik alles over me
heen laten komen, en heb ik zo genoten van alles...
Ik wil heel graag iedereen heel hartelijk bedanken die een
bezoekje aan mijn poppenkraampje hebben gebracht...
De beurs was een DROOM...!
Kijken jullie mee?
 In mijn poppenkraam stond berenkind Angelina vol trots...
 En wat een reactie's heb ik gekregen...mijn achterste is zo dik van
de veren..ik kan niet meer zitten hahaha...
 Zien jullie de gestippelde konijnen kindjes...Yip en Yap...
 Er was een loterij...wat een opkomst..! Ik heb drie mensen
heel erg blij mogen maken...dat was super!
 Het was zalig om te zien hoe mensen in mijn kraampje alles bekeken...
 En mijn lieve vriendin Ellie en haar man Ronald waren ook
speciaal naar de beurs gekomen ...
 De foto's zijn niet heel erg scherp, maar ik hoop dat 
jullie toch een beetje een indruk krijgen...
 En daar was zomaar ineens een klein lief kikkerprinsje..hij paste 
precies in mijn poppenkraampje...
 Mijn hond met snor viel goed in de smaak..
 Een collage van prachtige schatten uit
een ver verleden..ik heb werkelijk mijn ogen uitgekeken...
 Het popje in de koffer was mijn favoriet...ze is zo schattig!!!!
 Dit is een kapperskop...deze werd gebruikt in de 
kapsalons rond 1890...
Wat is dit toch mooi!!!
 Snoezige snoezelpoesjes....wat knap als je zo kunt boetseren..prachtig!
 Twee lieve oudere dames met een grote passie..
POPPEN
 Zien jullie mijn BJD doll Janita...ook zij had veel bekijks...
 Wat heerlijk om Annemarieke eens in het echt te mogen ontmoeten,
ik heb haar leren kennen op FB...lieve Annemarieke wat een
warm en speciaal moment!
 Ik heb weken achter elkaar zo hard gewerkt..ik heb geleefd
als een kluizenaar...het was werken, eten slapen...het was zwaar...
maar ohhh..zo de moeite waard!
Nu ben ik moe, en ga lekker helemaal niks doen deze week,
en een gat in de dag slapen hahahaha...
en lekker nagenieten van alles...wat dromen en uit het
raam kijken...
En daarna...dan zie ik wel weer....
Hele dikke kus
Marijke
XXX