maandag 21 oktober 2013

Het aftellen is begonnen....

Hay lieve snoezelsssssss....

Ohhh...wat is het toch spannend...het aftellen tot de beurs is begonnen!
En ik heb er zo'n zin in...maar meisjes ik ben ook nerveus aan
het worden...ik wen er nooit aan, voor iedere beurs krijg ik 
de bibberssssssss....!!!!!!!
Ja natuurlijk is het heerlijk om gelijk gestemde zielen op de beurs
te ontmoeten...en iedereen na een jaar weer te mogen zien...
En speciale aan deze beurs is dat kleine Sophie ook even komt
kijken..en dit vind ik zo'n zalig vooruitzicht...hoe zou het kleine
ding toch reageren op alle popjes en berenkindjes...
Sophie is dol op popjes en beren...soms zit ze in haar kinderstoeltje
te kijken als ik iets aan het naaien ben, dan krijgt ze een stukje stof
of opvulsel en daar speelt ze dan mee...zo lief...!!!
 En Sophietje is dol op apies...
En ik ben ook dol op aapjes...zo kwam ik op het idee om 
deze heerlijke beestjes te maken...
 Ze zijn toch helemaal geweldig met hun grote
Missy strikken hun apenkoppies..
 Kijk ze nu toch eens lief kijken ...ja ja...en ondertussen hahahaha
Apenstreken...zijn zo heerlijk ondeugend...!
 Ach en hier kleine Pepita...kleine guit met haar kleine
plukje donshaar op haar kopje...
 Ze is zo dol op haar haar kleine vriendje...
Lieve snoezels...ik hoop jullie te mogen begroeten op
de beurs...wie nog meer informatie over deze geweldige 
Poppen en Beren beurs wil kan even kijken op de deze website

Ik wens jullie een 
GEWELDIGE WEEK!