vrijdag 11 oktober 2013

Ik neem mijn poezen kindjes mee naar de poppen en berenbeurs in De Brabanthallen 26 & 27 oktober

Lieve blog poesjes....

Hier dan weer eens een berichtje van mij...
Ik ben eindelijk klaar met mijn poezenbeestjes...wat was
dat een enorme klus...maar ik weet nu heel goed hoe
ik poezenkindjes moet maken hahahaha..
En deze schepseltjes neem ik allemaal mee naar de beurs
De grote poppen en berenbeurs in De Brabanthallen 
te 's-Hertogenbosch....wie meer wil weten over
deze beurs kan naar deze website gaan
 Maar echt hoor meisjes...ik vind een poezen snoetje
maken echt nog niet makkelijk...het is een enorme uitdaging om
poezen kindjes te maken...
 Ik heb een makkelijkere manier gevonden om
kattenhoedjes te maken me heel veel roeseltjes en tuttendingetjes...haha..
Ik wordt steeds zenuwachtiger voor de beurs...
Ik wil nog zoveel...en ja de tijd gaat nu echt dringen om alles
een beetje af te gaan ronden... 
 Ik heb wel leuke en nieuwe schepseltjes gemaakt...en ik heb
ook geweldige gehaakte tasjes bij me...
 Ik neem ook mijn gestippelde polkadot konijntjes mee...
 En niet te vergeten mijn konijnen taartjes...samen met mijn
tante Zoete taart gebakken...
 Ja ik kan nog even door blijven gaan, want ik heb
ook nog kleine muizenkindjes gemaakt...zucht...wat heb ik
eigenlijk al veelllllll.....
Ik hoop dat ik jullie mijn zelfgemaakt spulletjes mag
laten zien... 
 En lieve blog poezen, er zal op de beurs ook weer een verloting
zijn...iedereen maakt kans om een leuk diertje te winnen...
 Ja en ik heb ook tal van verschillende kransjes gemaakt,
zo lief met tule en roosjes...
 Ohhh...en dat vergeet ik nog...tjeetje ik heb ook
een heuse paradijsvogel gemaakt...
 Mijn harde werken wordt beloond, want als ik nu eens kijk
wat ik allemaal al gemaakt heb...ik groei zowat mijn huisje uit hahahahaha...
Ja en mijn nieuwste poezen kindjes neem ik ook mee natuurlijk...
Lieve schattenpoezen...ik wens jullie allemaal een 
HEERLIJK WEEK-END.....