zaterdag 2 november 2013

Muizenkindjes...


Meisjes...ik wil even mijn muizenkindjes aan jullie
laten zien..
Het muizen ventje hierboven..dat is Teuntje...
en ik heb hem van allemaal verschillende lapjes stof gemaakt,
wat is het heerlijk om alles lapjes met elkaar te combineren...
Zijn gebreide broekie maakt Teuntje zo lekker nostalgisch.
Dit is het zussie van Teuntje...dit is Suusje...ook zij is gemaakt
van allemaal verschillende lapjes stof...en haar oortjes heb ik
een extra roeseltje gegeven...dit vind ik haar zo snoezig staan..
 Het nichtje van Teuntje en Suusje ...haar armpjes zijn
weer een andere kleur als haar beentjes...ik heb hiervoor 
oude gordijn stof gebruikt...
Ohh..ik vergeet haast te vertellen hoe dit muizenkindje heet..
Ze heet Madelonneke..
 Het kleine zwarte antieke kinder naaimachientje kreeg ik een
tijdje geleden kado van Sandra...een hele lieve vriendin..
Het was een complete verassing...wat liefffff! Dank je wel
Sandra, ik ben er zo ontzettend blij mee....!
En kijk dit stoere muizen ventje er toch eens stoer bij staan...
heerlijke muis met je gebreide broekie hahaha...
 De muizen kindjes spelen met oude klosjes garen...uit kijken voor
het schaartje hoor lieve snoesjes...
 Kijk Suusje...ook zij vind het heerlijk om met
de oude klosjes te spelen..uit kijken voor de spelden
hoor lieve kind..
Ik had al even geen muisjes meer gemaakt...maar
wat is het toch heerlijk om deze muizensnoetjes te maken... 
 Ik denk dat ik altijd een liefde blijf voelen om
muisjes te maken...het heeft zoiets keuteligs...
Bedankt voor het kijken en tot snel!
 Als je hart vol liefde is 
dan heb je altijd iets te geven...