zondag 16 maart 2014

Mijn schatkamertje is weer helemaal schoon!

 Lieve mensen,

Eindelijk heb ik weer tijd om een post te maken...
Ik ben de laatste weken namelijk zo druk geweest.
Ik heb een giga mooie vloer gekregen in mijn atelier...en daarna
zijn we alles gaan sorteren en poetsen...alles heeft zo'n 4 weken in
beslag genomen..
Kantjes, bandjes, knoopjes, materialen...alles is weer gesorteerd,
en ik weet weer wat ik heb hahaha...
Ik ben zo blij dat alles weer op zijn plek staat, en hebben jullie
gezien hoe mijn lampen en glazen potten weer glanzen..?
Mijn schatkamertje vol met oude spulletjes...popjes en berenkindjes
alles kan in mijn wereldje..
Kat en muis gaan hand in hand..er is vrede en verdraagzaamheid.
Ik mag hier werken, en ik voel me werkelijk een zondagskind!
Er zullen nog vele mooie diertjes en popjes onder mijn handen geboren
gaan worden, en geloof me, ik geniet van iedere steek..
Dromen van mooie dingen,mooie dingen scheppen en deze met
jullie mogen delen is een FEEST!
Lieve mensen...kijk en genieten jullie met mij mee?










































Dank jullie wel voor het kijken...
Liefs van mij...
XXX