dinsdag 13 mei 2014

Een sprongetje van GELUK...

 Hay lieve blogmeisjes,

Vandaag maakte ik een sprongetje van GELUK
Jemig wat ben ik toch BLIJ!!!
 Vandaag viel het Duitse tijdschrift TEDDY& CO.
op mijn deurmat..!
 Snel heb ik het artikel over mijn beren en poppenkindjes
opgezocht...en jemig wat een supertof artikel..
 Maar liefst 6 pagina's vol mooie kiekjes van
mijn werk..
Ik ervaar het iedere keer weer als KROONTJE op mijn
harde werken, en erkenning voor mijn werk.
Ohh...ik ben zo blij..horen jullie me zingen hahahaha...
 Het artikel is geschreven door een Richard Backschas
hij schrijft als jaren voor verschillende magazines.
Ik heb Richard leren kennen op Facebook, en er was gelijk
een klik tussen ons..inmiddels zijn we zeer goede vrienden
geworden, en kletsen samen heel wat af over onze passie beren maken..
Lieve Richard, je bent een lieverd...dank je wel voor dit supertoffe artikel!
Lieve blogmeisies...heel erg bedankt voor
het kijken.
Heel veel liefs van mij XXX