donderdag 29 mei 2014

Komen jullie ook?


Lieve vrienden,

Nog even een kort berichtje voordat
ik mijn holletje in kruip..
Alles staat namelijk ingepakt, dit voor
de Brocante Fair in de Laurenskerk in Rotterdam.
Deze fair is morgen en zaterdag,
en wij zullen er beide dagen zijn...
Ik heb er super veel zin in en misschien
hebben jullie zin om langs te komen..
Ik zou dat zo leuk vinden, dan kan ik jullie
mijn nieuwste ratjes en andere spulletjes
laten zien...
Ook heb ik voor deze harten
gemaakt, van mooi oud kant.
Komen jullie ook naar deze Fair?
Harten met een konijntje van
Beatrix Potter..waar ik zo van hou...
Een hart met de tekst
LIEFDE OVERWINT ALLES
In deze woorden geloof ik...
En toen ik het plaatje van deze twee 
schattige meisjes met hun popjes zag was ik
gewoon verliefd, en wilde hier ook een
hart van maken...
Geloof Hoop en LIEFDE
Harten met een betekenis..
Harten betekenen voor mij liefde voor alles
en iedereen om mij heen..
Een beetje aandacht voor elkaar,
genegenheid en begrip.
Ik geef je mijn LIEFDE...
Liefde en een warm kopje thee..
LIEFDE maakt de wereld mooi!
Laten we de wereld een beetje mooier maken..
Lieve vrienden, bedankt voor het kijken
en misschien zien we elkaar morgen of zaterdag..!
Liefs en goeds,
Marijke
XXX