woensdag 5 augustus 2015

Een popje van stof..haar naam is Carla...


Lieve mensen,

Ik heb een poppenkind gemaakt van stof, en haar
naam is Carla...
Heerlijk vind ik het om popjes van stof te maken,
en dit popje past in mijn hand, ik vind haar zo lief
met haar blauwe oogjes en roze kersenmondje...
Haar hoofdje, armen en beentjes kan ze draaien,
dit maakt haar zo beweegbaar en levendig, net
alsof zij een echt kindje is..
Ja en natuurlijk zoals jullie van mij gewend zijn, is
Carla niet alleen, ze heeft natuurlijk een vriendinnetje,
waar zij lief en leed mee deelt..
Vriendschap hoeft niet perfect te zijn,
als het maar ECHT is...










Ik geloof in goede mensen, misschien maakt mij dit naïef
Maar ik leid het liefst mijn eigen leven...heel bewust en positief...
Dank je wel voor het kijken, tot snel!
Liefs
Marijke
XXX