zaterdag 1 augustus 2015

Tobias & Chi-Chi...

 Lieve mensen,

Eindelijk weer eens een post van mij, ondanks dat wij nog
steeds vakantie hebben, en genieten van de zomer..
Wil jullie mijn nieuwste kat Tobias laten zien, ik vind
hem zo'n lieve uitstraling hebben, en dit komt doordat ik
zijn oogjes heb ingeschilderd...doordat mijn kattenogen op waren,
en ik Tobias graag wilde afmaken..heb ik daarom zijn ogen ingeschilderd.
En ik moet zeggen dat ik deze geschilderde ogen niet vind 
onderdoen van de kattenogen die ik anders altijd gebruik.
Het geeft hem een zachte uitstraling.
Tobias werkt in Circus Poupon, samen met zijn hond Chi Chi...
Zij kunnen beide namelijk geweldig trompet spelen, en hoe
bijzonder is dit niet!
Een hond en een kat die samen heerlijke klanken verspreiden,
en vrolijke deuntjes spelen om het publiek de vermaken.
Tobias en zijn hond zijn onafscheidelijk..vrienden voor het leven...












Bedankt voor het kijken...wens jullie een heerlijke
augustus maand..geniet!
Liefs en goeds,
Marijke
XXX