dinsdag 20 oktober 2015

Poezebeesies...


Lieve mensen,

Zoals jullie zien heb ik de afgelopen maanden en weken,
ontzettend hard gewerkt..en nu kan ik al het moois laten zien.
Ik heb de meeste popjes en beren kunnen fotograferen voordat
ik ze heb ingepakt..Wilde ze jullie zo graag nog even
laten zien.Vorige jaren had ik dat namelijk niet gedaan, en
daar had ik zo'n spijt van.Dan had ik iets gemaakt, en dan werd
het al snel verkocht..en dan had ik er nog niet eens een fotootje
van gemaakt.Nu heb ik dat wel gedaan gelukkig.
Nu kan ik jullie mijn poezen nog even laten zien...
Dit lieve poezenbeesie heet Gwen..
 En Gwen heeft een heel oud jasje en mutsje op,
het is gemaakt van mohair, en ik vind het
Gwen zo schattig staan...
 Zo met haar Bambi hertje...zo samen vind ik
ze zo snoezig...
Gwen met haar zacht roze poezensnuitje...en haar
pittige oogjes..
 En dit is circuspoes Fabiola...
 Zoals jullie kunnen zien heeft zij
ingeschilderde oogjes.. 
Ik vind ingeschilderde poezenoogjes het kopje
iets zachter maken.. 
 Vind dit zachte zo kwetsbaar..en kwetsbaarheid
trekt mij zo ontzettend aan...
Velen zien kwetsbaarheid als zwak, maar ik
zie het als sterk, en vooral mooi..