donderdag 22 oktober 2015

Miss Clara...


 Goede avond lieve mensen,

Nog maar twee nachtjes slapen en dan is het zover!
Hopelijk zal ik zelf aanwezig zijn op de beurs
in de Brabanthallen in Den-Bosch dit aankomende weekend.

Ik heb namelijk griep, verkouden, keelpijn en mijn
oren suizen, en als kadootje brak mijn kies..een hele kies,
tijdens het eten zat deze kies gewoon zomaar in mijn boterham!
Gelukkig heb ik geen pijn, daar ik er voor was behandeld voor
een zenuwontsteking...Dat is dan nog een geluk!

Maar...ohh..wat een pech, het zal toch niet zijn dat ik straks
na al mijn harde werken niet naar de beurs kan komen?

Straks kruip ik gelijk mijn holletje weer in..eerst
een kopje thee voor mijn zere keel.
Hopelijk kan ik deze griep er uitslapen voor dat
het weekend begint...
 Toch wil ik jullie nog heel snel aan Miss Clara
voorstellen...met haar babymuisje Klaartje..
 Een hippe muizenmoeder op hakken!
 Vind haar kromme muizenpootjes zo schattig..hihi..
Hele fijne avond, en voor later lekker slapen..
Liefs van een ziek kippetje XXX