maandag 12 oktober 2015

Stoere honden en twee beeldschone berinnetjes...

Lieve mensen,

Wat is het toch super leuk om hondjes te maken,
dit zijn Jack Russels
Kees&Mees
Ik heb ze op houten plankjes op wieltjes gemaakt..
zodat ze een nostalgische uitstraling krijgen.
De dame die met deze hondjes wandelt is
Francis..zij wandelt iedere dag met veel plezier.
Deze stoere hond heet Kees...
Francis met haar neusje van kant...
En haar beeldschone corsetje, en prachtige mooie
hoed met rozen...
Ze is superdol op haar hondjes..
Voordat ze gaan wandelen, zet Francis altijd haar hoed op,
zo flaneert zij door de stad, en brengt menig
beren hart op hol hihi...
Elenora, de beer met haar roze fluwelen hoofdje
is een hartsvriendin van Francis...
Voor Elenora maakte ik een jas van kaasdoeken..
en een antiek kraagje met bloemen...
Vind Elenora zo'n statige uitstraling hebben..zo met haar
mutsje van kant en haar oude paardje..
Het is een bijzonder stel...
Ik neem ook mijn  hondjes mee naar de beurs, kunnen
jullie ze in het echie eens bewonderen...
Jullie weten inmiddels de datum wel van deze beurs,
maar voor wie het niet weten..
POPPEN&BERENBEURS
in de Brabanthallen in 's-Hertogenbosch
op 
24&25 oktober
Hier kunnen jullie mijn popjes,beren en mij ontmoeten,
zou het super vinden om jullie mijn nieuwst spulletjes
te laten zien...
Dit was het weer tot de volgende keer..
dan laat ik jullie mijn gebreide jurkjes en pakjes
zien, deze hebben mijn 2 vriendinnen en ik gebreid,
ben hier zo supertrots op...
Doegiesssssss
XXXXXXX