woensdag 2 december 2015

Kerst speeldoosjes...


Lieve mensen,

Hier ben ik al weer snel!
Wil jullie zo graag mijn Kerst speeldoosjes laten zien.
En als je goed kijkt dan zie op 1 van de doosjes
mijn kleine meisje staan.
Zo is dit speeldoosje voor mij heel bijzonder en zo liefff..
Voor Sophietje maak ik ook zo'n speeldoos, voor
op haar kamertje..
Ik verheug me al op hun gezichtjes, ik geef deze speeldoosjes
met Kerstfeest..wat is het toch een rijkdom om zomaar oma
van deze lieve kindjes te zijn.
 Op het linkerdoosje staat kleine Jasmijntje..en rechts een speeldoosje
met een fantasiegezichtje...
Ik heb haar hoofdje uitgeknipt en ik heb een
nostagisch wattenpopje van dit lekkere meisje gemaakt..
Zien jullie haar twee kleine tandjes...zo snoezig zoals ze lacht,
en je ziet deze kleine tandjes..en haar bolle roze wangetjes...
Ik maakte Jasmijntje op een doos, en maakte er een ronde
draaischijf op, zodat het net lijkt of ze rondjes danst,
en er zit een schattig muziekje in...
Voor Sophie ben ik ook een speeldoos aan het maken,
ook met muziek en een wattenpopje met haar hoofdje er op.
 Ik zal als het me lukt, zal ik een een filmpje maken
van het speeldoosje...
 Kijkt hier sneeuwt het al op deze foto..
Sneeuwvlokjes dwarrelen naar beneden...
Met haar wollige mutsje op heeft ze het
niet snel koud...
 In deze speeldoos zit alleen een muziekje,
maar dat is ook heel romantisch, met die
lieve klanken..
 Kijk pop eens kijken..ze vind deze speeldoos
prachtig..kijk haar eens goed luisteren...
 Volgende keer laat ik de andere popjes
en speeldoosjes zien...
 Fijne avond...geniet en rust lekker
uit na een lange dag werken..
Liefs,
Marijke
XXX