dinsdag 1 maart 2016

Lieve mensen...

Lieve mensen,

Wie vorige week mijn blog heeft gezien en gelezen
weten dat er twee nare posten op mijn blog
stonden...
In een moment van emotie en twijfels heb ik
deze berichten op mijn blog gezet.
Inmiddels heb ik deze posten verwijderd, voor
deze verdrietige berichten is mijn blog niet bedoelt...
 Deze posten maakten veel los bij mijn vrienden
en lezers...via de email kreeg ik berichten van mensen
die spijtig genoeg in hetzelfde schuitje als ik zitten..
Wat is het toch vreselijk wat mensen 
elkaar aandoen..
Ik wil iedereen heel graag bedanken voor jullie
vriendelijke bezorgdheid, ik vind dit zo attent en lief!
Ben aan het denken en denken geweest..kan ik deze
negatieve dingen omzetten tot iets positiefs!
Als ik al mijn ervaringen over wat ik mee maak,
kan bundelen en hier een boekje van kan maken.
Voorlopig is dit boekje voor mezelf, en later misschien
voor mensen die ik hier mee kan helpen.
Misschien kunnen uit deze nare dingen die ik meemaak,
toch nog iets positiefs ontstaan.

Ik wil jullie in ieder ook geval wel laten weten dat
ik door zal gaan met dit blog..en dan met fijne posten
dit vind ik nog steeds zo leuk om te doen...

Liefs,
Marijke
XXX