vrijdag 8 april 2016

Alvast een eerste pagina!

Lieve mensen,

Vind de pagina's van het nieuwe boek zo geweldig mooi!
Hier alvast een kijkje op mijn pagina...het staat er zo
dromerig op, net een sprookje..
Ja ik ben natuurlijk hartstikke trots!
Ben zo benieuwd naar de rest...
Dit is de Zuiderkerk...hij staat zo fier te pronken
in het zonnetje...Hier gaat het het komende
weekend allemaal gebeuren!
Zo spannend en superleuk...ik wil alleen maar
gaan genieten...
Binnen is het ook zo mooi...prachtig die gewelven..
Nu is alles nog leeg...maar straks komt hier
een geweldig spektakel!
En ohhh...wat verheug ik me hier toch op!
Op zaterdag zijn Lisa en ik samen en de
tweede dag komt mijn mannetje gezellig 
met me mee...
Ik hoop jullie te mogen ontmoeten,
dat zou toch super tof zijn?
Voor degene die niet kunnen komen,
ik ga veel foto's maken, kunnen jullie
er toch een beetje bij zijn.

Hele dikke knuffelkus
Marijke
XXX