maandag 15 mei 2017

LIEFDE en PASSIE voor boetseren...

Lieve mensen,

Mijn LIEFDE en PASSIE voor boetseren
zal altijd blijven... ik ben zo blij als ik boetseer,
dan vergeet ik alles om me heen...
Boetseren maakt mijn ziel zo rustig en vrij van
denken...op het moment van boetseren maakt
mijn ziel een sprongetje van GELUK!
Niks is meer belangrijk, alleen hetgeen waar
ik op dat moment mee bezig ben...dit is zalig...
De tijd lijkt dan even stil te staan en onder mijn
vingers wordt plots een nieuw leven geboren...
Lieve muizenkindjes en kleine muizenpootjes
met knokkeltjes en nageltjes...
Hoe mooi is het toch om te creëren...
Ben nu bezig met een muizenkind van
fimoklei en stof, en dit geeft zo'n verrassend resultaat!
Nog even en dit muizenkind krijgt zijn lijfje,
pootjes en armpjes...nog even geduld en er is
weer een nieuw muizenkind geboren....

Liefs van mij...XXX



14 opmerkingen:

Anoniem zei

Ohhhhhhhhhh, heerlijk dat gepriegel, zoooooooooo klein en fijntjes, we gaat het weer zien, jouw mooie schepseltje van fimo-klei en stof, succes met je nieuwe muisje!
Lieve groeten, Molly.

blauwruitje zei

Heel herkenbaar. Lekker even helemaal zen als ik zit te handwerken. Ik ben benieuwd naar je nieuwe muizenkind. Groetjes Sandra

cristall zei

Deseando ver tu nueva creación.Bss apretaos!!

Floor zei

Ach, wat een lief snuitje heeft dit muizenkindje in wording.
Het is nu al een schatje. Kijkt weer zo leuk zielig :-)
Wat is het toch heerlijk om iets te kunnen creëren Marijke, en jij kunt het zo mooi en fijntjes, kan me voorstellen dat je daar gelukkig van wordt.
Dat zouden alle mensen moeten doen, wat het ook is.
Creëren geeft rust en je wordt er zo gelukkig van (en anderen die er naar kijken ook).
Liefs van mij,
Floor

Caritas de algodón zei

Dear friend Marijke,

Oh, that head of your little mouse is adorable!
He is so sweet! His face makes me smile.
And those little sculpted hands seem to have life ...
I can not wait to see it finished…
Lovely work!
You are a talented artist!
When you’re working on something you like, you really don’t feel the time…
Such creativity is full of energy and inspiration…
Thank you for letting us into your fantastic world of art.
Your work always delights me!
Your creations are beautiful in every way!
Waiting for to your new creation…
Wishing you a very nice week…
Hugs,
María José

Karina Jobst zei

Liebe Marijke,
man sieht Dir an, dass Du mit Leidenschaft und Liebe arbeitest:)
Deine Kunst ist wunderschön, wie aus nix was entsteht:)
Ich bewundere Dich liebe Marijke und deine Arbeit.
Es sieht alles so wundervoll aus, deine Werke, deine Püppchen usw.
Ich komme immer gerne zu Dir und lasse mich inspirieren.
Ich wünsche Dir alles Liebe und eine zauberhafte Woche
Ganz liebe Grüße
Karina

Lydia zei

Hallo lieverd,wat en ontroerend koppie heeft het muizenkindje weer ook zij springt huppa direct mijn hart binnen wat een droppie .Weet zeker dat ook zij prachtig en lief zal worden .Hoop dat ze in een dierbaar warm huisje mag wonen .Gisteren bezoek gehad van een echt piepklein muisje tijdens het eten van een boterham ze was zo lief althans ik denk even dat het een meisje is het was zo een klein dotje ze had een denkbeeldig strikje op haar bolletje toen ik hallo zei schrok ze en schoot ze onder de poef nog even kwam ze terug keek me aan maar terwijl ik naar een stukje brood greep schoot ze weer weg deze keer definitief .Ik hoop haar wel trippelen in huis jammer dat ik ze niet kan verstaan er zullen vast mooie verhalen uit komen .Heel veel plezier met je nieuwe muizenkind ze is nu al om te zoenen.
Liefs knuffeltjes en XXX Lydia

Zulueta E zei

Amor, pasión... y arte! :) Conozco esa sensación de perderse en el modelo y dejarse llevar... Admiro tu trabajo! ♥

Marguerite zei

Ohhh wat een liefje

Anja Van den Meerssche zei

Hallo Marijke,
Ik ben heel benieuwd naar het eind resultaat.
Lieve groetjes xxx Anja

"Création" zei

Lieve Marijke,

Ohhh wat lief als ik die kleine muizenpootjes zo zie, dit gaat
weer iets heel bijzonders worden. Heerlijk toch als je zo
in je element kunt zijn met hetgeen je aan het maken
bent. En boetseren kan jij als de beste!!!
Dat lieve muizenkoppie is ook om op te vreten.

Je maakt nu wel heel nieuwsgierig hoor, haha maar
ongetwijfeld kunnen binnenkort kennis maken met
deze schoonheid.

Succes met alle vorderingen, en liefssssssssssssss
Josephine XXXXXXXX

Alessandra zei

Your work in progress is fabulous. I really love the quote
Hugs Alessandra

PILAR6373 zei

Me encantará verlo terminado,tiene una cara perfecta!!!
Besos.

Rose M Rodriguez zei

Hi Marijke, As always look forward to seeing the final product! From your wonderful world, from where everything is possible! You're right, when creative people sit down to create magic happens! And there is a kind of synergy between the time that gives us peace and that creative mental world!
A hug! Rose Marie