zondag 17 september 2017

Er zijn nieuwe hondjes geboren!

 Goedemorgen lieve mensen,

Wat is het lang geleden dat ik hier was...
Ik hoop dat jullie een hele fijn zomer hebben gehad,
hier was het zalig...we hebben er weer van genoten...
Nu de dagen weer korter worden en we meer binnen zitten
is het weer leuk om meer te bloggen...dus vandaar mijn
nieuwe post...

Ik ben onlangs weer begonnen te boetseren, en ben
met een nieuwe serie hondjes begonnen..
En dit keer heb ik eens een hele andere techniek toegepast,
en ik vind de hondjes zo levensecht geworden...

Deze hondjes wachten vol ongeduld op hun lijfje,
en ik moet je zeggen, dat ik niet kan wachten om ze mooie
kleding aan te gaan geven...
Ik wil oude nostalgische circushondjes van maken, en
waarschijnlijk zal ik er een speeldoos onder gaan maken..
Genoeg leuke ideetjes!

Wens jullie een heerlijke zondag...lekker genieten..
Heb het fijn met elkaar!
Liefs van mijXXX